تحلیل پیچ اینستاگرام

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کمپین چیست؟ کمپین په نقشی در بالابردن بازدیدهای پیجمان ایفا می کند؟ چگونه می توان کمپین خوب را شناسایی کرد و به آنها پیوست؟هدف از کمپین بدست آوردن هدفی مشخص در یک بازه زمانی تعیین شده است . مثلا شما وقتی کمپنی نظرسنجی در مورد یک سریال یا یک محصول را در نظرسنجی قرار می دهید این  نظرسنجی در یک بازه زمانی کاربرد دارد. در این پست سعی داریم انواع کمپین ها و نحوه کارایی آنها را به صورت مفید و موثر بیان کنیم.

1- کمپین های اطلاع رسانی:این نوع کمپینها برای اطلاع رسانی درباره نحوه فعالیت پیجمان و چگونگی فعالیتها و با هدف افزایش آکاهی مخاطبان صورت می گیرد.

2-کمپین های انگیزشی: که در آن مخاطب با دیدن پیچ شما فضایی به او دست می دهد که او را ترغیب می کند تا در این فعالیت کمپین نقش داشته باشند

3-مسابقات اینستاگرامی: یکی از موفقترین کمپینها می توان به این نوع کمپینها اشاره کرد که در مذت کوتاهی می تواند در جذب مخاطب نقش موثری داشته باشد

برای دیدن سایر کمپین ها می توانید از این لینک استفاده کنید.«نه نکته برای طراحی موثر کمپین ها»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی