تحلیل پیچ اینستاگرام

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شاخصه های اینستاگرام را بهتر بشناسید

اینستاگرام خود را چگونه تحلیل می کنید؟‌آیا فقط به دنبال افزایش فالوورهای خود هستید؟‌اقدامی که غلط به نظر می رسد شما بایستی به دنبال رفتاری که کاربران بعداز دیدن پست های شما انجام می دهمید باشید.
قبل از اینکه برای خود اقدام به ساخت پیچ کنید بهتر است حرفه ای تر به اینستا نگاه کنیم. اینستا پلترفرمی اجتماعی است که فعالیت آن مبتنی بر عکس ایت. روزانه هزاران هزار کاربر پست های خود را در معرض دید همگان یم گذارند و منتظر عکس العمل فالوورهایشان  می مانند . حال اگر ما اطلاعات کافی راجع  اصطلاحات در اینستا نداشته باشیم در آینده به مشکل مواجه می شویم
1- Reach (دسترسی به محتوا)
2- IMPRESSIONS (میزان بازدید محتوا)
3- Engagement rate (نرخ مشارکت) و Engagement on reach (نرخ مشارکت در دسترسی)
برای دیدن بقیه شاخصه های اینستا می توانید به پست «24 شاخص تحلیل اینستاگرام که هر بازاریابی باید بداند»  استفاده کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی